
Studentima Fakulteta informacionih tehnologija u Nemačkojna listu izbornih predmeta biće dodat predmet,,ljubavne tehnologije“.Momci i devojke koji se svakodnevno usavršavaju u svetu nauke,otkrića i kompjutera,dobiće tako priliku da usavrše i veštinu zavođenja.Jedan profesor se potrudio da ovaj predmet uđe u nastavni program,jer po njegovom mišljenju,usavršavanje socijalnih veština,sa akcentom na zavođenje,ima veliki značaj za buduće naučnike i istraživaće.Studenti koji se odluče za ovaj predmet, učiće kako da pošalju neodoljivi CMC,maštovit i zavodljiv mejl,kako da se dopadnu ljudima koje tek upoznaju,ali i da se na pravi način nose sa odbijanjem.Vežbaće najefektnije načine da zavedu osobu suprotnog pola,učiće romantične gestove i načine komunikacije u kojima će saopštavati nekome da je ljubav prestala ili da žele da započnu romansu.
Filip Fon Senftleben,pisac i radijski voditelj,biće prvi predavač,,ljubavnih tehnologija“,a svoj nastavni cilj sumirao je rečima:,,Moja svrha je da naučim studente da učine da srce nekog drugog zakuca brže,dok njihovo ostaje mirno“.
Atraktivan kurs studentima će,pored osvajanja suprotnog pola,po rečima pedagoga,olakšati i ulazak u poslovni svet i poboljšati komunikaciju.Osim flertovanja,vežbaće govor tela,nastupe u javnosti,kontrolisanje stresa i veštine prezentacije.Socijalne veštine koje će na ovaj našin da usavrše biće od višestruke koristi i u privatnom i u poslovnom životu.
Nastavnici ovog fakulteta tvrde da studenti često previše pažnje poklanjaju nastavi,učenju i ispitima i zapostavljaju privatan život,zabavu i flert,što nikako nije dobro,jer mnogobrojne studije pokazuju da je za uspešan naučni rad balans privatnog i poslovnog života izuzetno važan.Ovaj izuzetno primamljiv kurs predstavlja neku vrstu odmora od intelektualno zahtevnih predmeta i biće prilika da studenti naprave predah,a u isto vreme steknu mnoge korisne veštine.
Interesovanje je izuzetno,pa predavači pretpostavljaju da će fakultativni kurs za ,,ljubavne inženjere“vremenom postati redovan predmet na nemačkom univeryitetu.